Våren??

Skrev jag igår att våren var här i Göteborg?? Well, well, jag tar tillbaka det - idag vräker snön ner! Tala om omväxlande väder. Men i dagens tidning stod det i allafall att våren kommer nästa vecka, med temperaturer upp emot +10 grader.

Angående magsjukan så sov Lukas bra till kl. 3 ungefär. Då gnällde han och hade svårt att somna om i 1½ timme. En timme efter det vaknade han igen och då spydde han. Sedan blev det en gång till innan morgonen. Han spydde inget annat än galla och slem eftersom han inte ätit just någonting sedan söndag. Men efter den tredje gången så ville han genast äta, och har mått ganska bra sedan dess. Han äter litegrann med jämna mellanrum och har inte spytt sedan dess. Martin valde att vara hemma idag. Jag var rätt inbillningssjuk i morse och oroade mig för att  börja spy. Nu mår jag ganska bra förutom att jag är trött och har värk i hela kroppen. Tror inte jag har feber dock, så jag vet inte vad det är. Den här magsjukan i Göteborg är en extremt aggressiv sort tydligen - det stod på dagens GP att alla tre sjukhusen i stan är drabbad och man uppmanar folk att inte komma in om man mår dåligt. Flera får magsjukan flera gånger, som Lukas tydligen. 

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy vad jobbigt med barn som är sjuka! Håller tummarna nu för att ni klarar er, det räcker ju nog med att "bara" vara gravid! ;)

Å vad jag blir avundsjuk om ni får ha vår redan! Snart kommer säkert fina vårblommor fram där som ni kan njuta av...

2009-03-13 @ 07:26:55
URL: http://sofiehelena.blogg.se/
Postat av: Linda

Kan du skicka lite vår med posten? :)

2009-03-13 @ 11:32:57
URL: http://mittnyavitahem.blogspot.com
Postat av: Stina

Usch, va tråkigt! Det blir nog kanske inte så mycket födelsedagsfirande i morgon då..:)?

2009-03-13 @ 13:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0