Bilder

på begäran...Esther rullade över från mage till rygg idag, men det var nog bara misstag. Tidigare än brorsan, han var några veckor äldre när han första gången gjorde det (i misstag då också). Prinsessan är missnöjd, men håll till godo med lite pinfärska bilder, speciellt de som är längst ner.  


Storebror och lillasyster


Jag och pappa


Jag kan också lyfta på huvudet, precis som storebror! Gjorde det redan på sjukhuset...


Pappas förlovningsring




Dålig och mörk bild, men tycker Esther är så otroligt vacker på bilden så jag satte upp den ändå. Tycker hon är en äkta "Ahola" på bilden!


Kommentarer
Postat av: Marika

Ni har verkligen fått en sötnos, eller två får man ju säga! Dessutom verkar ni ju ha blivit båtägare! Hoppas ni får många fina stunder på sjön. Vi har lite planer på att sälja vår segelbåt, jag fick nog av segling efter förra sommarens "skräckseglats" ;)

2009-05-03 @ 18:11:41
URL: http://kirasmatte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0