Ensam hemma

idag. Och oj, så bra det går! Var ängslig igår och grät en skvätt, men kände verkligen att jag ville testa. Martin är ju inte mera än ett telefonsamtal och 25 min. körning borta, ifall det skulle bli riktigt jobbigt. Ska till MVC snart, hoppas på att det är sista besöket. Hade molvärk igår i stort sett hela dagen och idag har jag lite sammandragningar med jämna mellanrum, dock inga smärtsamma. Men däremot kan jag inte fatta att jag ska föda barn igen! Huvvaligen, det är nervöst! Tänkt om jag inte klarar av det?? Sov dåligt förra natten, som vanligt, och känner mig en zoombie, men ska få sova när Martin kommer hem vid 3-halv 4 tiden. Tror och hoppas att det inte ska dröja så länge till nu. Men hon kunde få vänta till i morgon eftermiddag för då kommer farmor, så behöver vi inte fundera på barnvakt och skjutsande! 

Nu ska Lukas och jag ut till biblioteket och sedan MVC. Riktigt vårväder har vi, +15 och sol. Det har varit underbart väder en längre tid nu! :-) Uppiggande!  

Kommentarer
Postat av: Ia

Va roligt att höra att det går bra :) Att föda kommer nog också att gå bra, du klarade ju galant av att föda ut Lukas :))Många styrkekramar från vasa

2009-04-14 @ 12:00:12
Postat av: Stina

Vad glad jag blir att höra att du har det så mycket bättre. Vi fortsätter att be för dig här och väntar med spänning på att Esther ska komma ut. Kramar!

2009-04-14 @ 14:43:58
Postat av: Sofie

Men vad roligt att du mår bättre! Tänker på er! Kramar

2009-04-14 @ 20:20:30
Postat av: Ailen

Vad roligt att det går bättre! Säg till om du behöver hjälp, eller bara vill umgås - Vi är hemma från Stockholm och bara några hållplatser ifrån er :)

2009-04-15 @ 16:30:13
Postat av: Marika

Inne och läser att du haft det jobbigt. Hoppas att det är bättre nu och att du får känna att du är buren på bönens armar. Kommer i håg dig och din familj och hoppas att ni snart har eran Esther på "utsidan"! :)

2009-04-15 @ 19:48:17
URL: http://kirasmatte.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Tänkte ringa dig, men jag ska nog vänta till imorgon så jag inte väcker dig. Roligt att höra att du mår lite bättre. Kommer ihåg dig/er i mina böner.

2009-04-16 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0