Massa bilder

Inte mycket som händer här hos oss, men nu har jag i allafall laddat ner massa bilder till datorn, så nu kan jag sätta upp dem på bloggen. I helgen har vi varit ute i skogen en hel del, vilket Lukas älskar! Först lite bilder från Lalandia.

Lunchen

 



Barnbassängen med rutchkanan



Med utsikt över havet.



Bild från skogen vid Delsjön där vi var ute och grillade korv i lördags.

Till sist en bild på vaggan och apan. Nu är vaggan i en brunröd originalfärg med inslag av allmogeblått. Vaggan ska slipas och sedan är den klar, hade vi tänkt!


Kommentarer
Postat av: Kika

Vet inte varför vissa bilder får svarta ramar! Ser fult ut...Men jag gör inget speciellt så jag vet inte heller hur jag ska få bort dem.

2009-02-10 @ 08:59:02
URL: http://carinamargareta.blogg.se/
Postat av: Stina

Fina bilder. Saknar er...

2009-02-10 @ 22:22:59
Postat av: Sofie

Fina bilder! Ser roligt ut på resan. :)

2009-02-12 @ 07:09:13
URL: http://sofiehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0