Munkbak

Jag har bakat munkar idag, eller friterat kanske?? Jag har tyvärr född helt utan den s.k. konstnärliga ådran som t.ex. Sofie har, men jag sätter upp lite bilder på det jag (stolt) producerat i allafall! :-) Känn snålvattnet rinn i stället....(på hederlig finlandssvenska) :-)


Sätter också upp en bild från Lek- och Buslandet igår. Vet inte vem som är största barnet....:-) (Iofs så är det väl rätt uppenbart...storleksmässigt i alla fall! :-))

 

Och lite andra tokiga bilder som fastnat på kameran när vi har för mycket tid och för lite att göra...:-)




öööhhh???! :-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Å vad jag blir "snål" när jag ser dina härliga munkar! Jag har aldrig kokat munkar... Roliga bilder! ;)

2009-01-14 @ 21:02:11
URL: http://sofiehelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofie- jag brukar baka munkar av vanligt bulladeg som jag sedan friterar. Snabbt och enkelt! Man får akta så de inte börjar brinna bara...:-)

2009-01-15 @ 20:51:04
Postat av: anna

Hej CarVen!

Har du själv testat avgiftningsdieten:-) så du vet om det fungerar just för avgiftning.

2009-03-07 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0