Fredag

Oj, vad jag är dålig på att skriva nu! Både Lukas och jag har varit förkylda i veckan så det har inte blivit någon motion. Däremot har vi varit på MVC idag igen, och allt fortsatte att se bra. Nu var blodsockervärdet toppenbra, efter att ha varit lite för högt de senaste månaderna. Hb fortsätter att stiga till 125, magen växer som den ska och allt annat ser bra ut. Däremot har jag börjat svullna, det lade barnmorskan genast märke till. Men värdena var bra, och det är ju det viktigaste.

I morgon ska jag på SHOPPING till Ullared, jippiie...:-) Ska bli så skönt att komma iväg lite. Har kännt mig håglös och orkeslös hela veckan, och behöver omväxling. Blir en fin dag med ett gäng underbara väninnor. Hoppas jag orkar shoppa också...:-) Jag har kännt av lite smärta i sidorna, speciellt när jag är uppe och aktiv en hel dag. Men det är bara att vila mellan varven och hoppas på att lågkonjunkturen har drabbat GeKås också så att det inte är SÅÅ mycket folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0