Onsdag

Blev ingen Pettson och Findus på Bio igår, eftersom Lukas fick lite feber/stegring på eftermiddagen och somnade vid halv 1. Sov två timmar, då jag egentligen själv borde ha gått och lagt mig, men njöt för mycket av lugnet för att kunna göra det. Han mådde bra på eftermiddagen så då gick vi ut i den svinkalla blåsten och lånade en massa böcker på biblioteket. Rekommenderar "Kråke-böckerna", riktiga favoriter, både för mig och för Lukas. :-) Otroligt pedagogiska böcker som är fulla av roliga saker att lära sig.

Lukas hade en jättekonstig natt. Somnade vid 8 redan trots 2-timmars passet på eftermiddagen. Men vaknade kl. 12 och kunde inte somna om. Han var uppe själv en stund innan han och jag tog en nattmacka. Sedan gav jag med mig och han fick komma och sova mellan oss. Det tog hur lång tid som helst för honom att somna om, men om han är i vår säng så kan i allafall Martin och jag sova. Jag kan ju inte sova själv om han springer runt i lägenheten mitt i natten ensam. Trots att han var vaken minst ett par timmar mitt i natten så var det morgon och uppstigning kl. 06:20 i allafall....*gäääsp* Är trött på detta att det inte ska gå att få honom att anpassa uppstigningen på morgonen efter vilken tid han lagt sig på kvällen & efter hur trött han är. *suck*

Och i natt hade jag ordentliga förvärkar som gjorde ont för första gången! Hurra!! :-) Äntligen händer det nåt. Inte så att hon är påväg ut ännu, men man kan ju hoppas att värkar ändå har lite effekt. Och bara känslan av att slutet närmar sig...:-) Längtar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0