vårtrötthet?

*gääsp* Känner mig trött idag. Nu vaknade Lukas iofs 05:25, men han somnade kvart i 7 igår kväll så det var en bra natt för hans del ändå. Oftast brukar han sova till 6-halv 7 tiden. Inte idag dock. Nu är vi inne i 9:e månaden och jag måste säga att Esther skulle vara mycket välkommen ut nu....:-) Jag mår fortfarande förhållandevis bra, men tröttheten kommer krypande. Det märks att det inte är första barnet, för jag har inte ordnat något färdigt. Jag har tagit ner en låda med de minsta babykläderna, men lådan står ouppackad i skåpet. Vet inte när jag ska orka ta tag i det. 

Men en glad nyhet är  i allafall att mamma kommer hit påskveckan! Vi har inte hunnit bestämma något datum ännu, men någon gång söndag-måndag till följande veckoslut. Det finns lite dåligt med flygbiljetter under påskhelgen, så därför vet vi inte ännu exakt när vi kommer. Förhoppningsvis kommer Esther under tiden vi har en barnvakt, men om inte så kommer det bara att kännas skönt att få lite hjälp med Lukas och städ, bak och tvätt. Jag kanske har möjlighet att vila upp ordentligt ifall förlossningen inte startar under tiden mamma är här.

Våren är här idag. Solen skiner så vacker redan och det ska bli upp emot +10 grader. Resten av veckan ska också vara vacker. Idag ska Lukas och jag åka och träffa Ailen och hennes barn och bli bjudna på lunch! Lyxigt! :-) Vi ska säkert gå och titta på djuren på galaxen också. Hoppas på en skön, härlig dag! Och i morgon blir det middag med Johanna på restaurang Krakow, också lyxigt....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan förstå att du är trött. Jag är så avis på erat vårväder!;) Vill också ha!! Men vi har i allafall några plusgrader och solen kikar fram ibland, så inget att klaga på direkt. :)

Ha det bra!

2009-03-17 @ 12:43:32
URL: http://sofiehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0