Julstress?

Så börjar de sista dagarna innan vi åker hem. Jag känner ingen direkt julstress eller någon annan stress heller, men det är en del att göra. Har en massa julklappar stående framme som borde paketeras in, har inte börjat packa eller ens tänka på vad vi ska ha med oss under ca 2 veckor. Men alla julklapparna är i allafall inhandlade. Igår var Lukas och jag på stan och köpte det sista till fadderbarnet Hannah. Fick inte tag på det jag hade tänkt, men tror det blir bra ändå. Sedan fick Lukas faktiskt ytterligare en till julklapp, så nu får det definitivt räcka! När vi var på stan passade vi på att titta på "levande julkrubba" vid domkyrkan mitt i stan. Julevangeliet med riktiga djur och människor...Kamelen var bäst och riktigt gullig, tyvärr fick vi ingen bra bild, men jag sätter upp den i allafall. De tre vise männen med guld, rökelse och myrra rider in i Betlehem...



Egentligen borde jag inte sitta här utan i stället städa, diska, packa...*suck*. För en och en halv vecka sedan var vi på Jul på Liseberg tillsammans med bröder & respektive. Sätter upp en bild på detta för julstämningens skull. Just nu är all min julstämnning helt borta. Borde ta mig tid att städa upp, sätta på julmusik och tända lite levande ljus så brukar den komma tillbaka.



En till Lisebergs bild...Det blev inte så många bilder innan kameran laddade ur eftersom vi glömt att ladda batteriet innan. Typiskt! Vi fick i varje fall gruppbild och lite julstämning. Synd, eftersom vi inte vet när vi kan gå på Jul på Liseberg nästa gång...



Stressa inte ihjäl er inför julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0