Bättre!

Idag känns det bättre. Igår var en sorgens dag, då det egentligen slog mig att vår lilla tjej kan vara allvarligt sjuk. Jag hade svårt att orka vara med Lukas och Martin var tvungen att komma hem tidigare från jobbet. Orkade inte med riktigt...Torsdagen efter ultraljudet kände jag mig egenligen bara positiv. Tänkte att det är självklart att vår dotter inte är sjuk...Men idag känns det mycket bättre. Vi kan inte annat än vänta på måndagen och hoppas på positivt besked. Men vi har bara en sak som snurrar i huvudet, och det är Esther och vad som kommer hända med henne/oss och hur hon mår, och vi har båda lite svårt att sitta och prata om triviala saker med andra, det känns inte viktigt. För oss finns det bara en sak som känns viktig.
 
Lukas älskar att pyssla. Sätter in en bild från en av våra pysseltillfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0