En trist onsdag...

Igår var vi på Lek- och Buslandet på Backaplan med Lukas. Han trivs verkligen som fisken i vattnet där! Men oj, så trött han var när vi kom därifrån. Det är ett busland inomhus med en massa klätterställningar och rutschkanor och liknande. Skönt när Martin är med, så slipper jag krypa omkring med min rätt så stora och klumpiga mage vid det här laget...:-) Idag har vi inte gjort något särskilt, förutom att tvätta en massa kläder. Har bytt och tvättat alla sängkläder nu efter vårt sjukande. Nu har jag bulladeg på jäsning, men tror att jag ska göra munkar av en del av degen i varje fall.

Idag var det enligt meteorologen meningen att det skulle vara soligt och vacker, men det är lika grått och trist som vanligt. Och inte en snöflinga i sikte. Just nu är Martin och Lukas ute och leker och tittar på lastbilar, Lukas' favoritsysselsättning...:-) Martin är riktigt träningstagen just nu förresten! Han har sprungit eller varit gym i stort sett varje dag sedan vi kom tillbaka. Idag spelade han Tennis med en kompis och morgon har han planerat in innebandy. Han ska vara i form för en stenhård tid på Göteborgsvarvet i maj. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0