GÄÄÄÄSP!

Usch, vilken trött dag för Martin och mig idag! Det blev lite för sent igår och Lukas behagade vakna kl. 6 och var trött och gnällig redan från början. Så man blev ju inte på bättre humör direkt! Sedan fortsatte det i samma gäsp-tempo hela dagen. Nu är Martin ute och simmar vid Valhalla tillsammans med Paki och Lukas har precis somnat för kvällen. Själv har jag tagit fram symaskinen och lappat lite byxor och diverse. Jätteroligt!

Idag har jag köpt nya glasögon, eller beställt snarare. Och betalat också, så att jag snabbt kan glömma hela summan. Kalaset gick på 2400 sek, så inte så förfärligt dyrt endå, tycker jag. Dock har det blivit en symaskin och glasögon denna månad, totalt 5500 sek extra, så nu blir det till att hålla i pengarna ett tag framöver. Å andra sidan är båda köpen förhoppningsvis sådana som man inte gör om i första taget.

Usch, nu får jag allt gå och tugga i mig en Gaviscon. Jag har HISKULIG halsbränna varje kväll, vilket jag inte alls hade med Lukas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0