Gamla foton

Datorn håller på få något fel och låser sig i vissa lägen. Så nu har vi äntligen kommit oss för att botanisera bland gamla foton och bränna dem på en CD skiva. Bilderna får mig att längta efter sommar, värme, ljusare tider och mindre kläder. Hittade en massa gulliga foton av framför allt Lukas som jag sätter in....

Badar med bästa kompisarna Matteo och Davide ute vid Härlanda Tjärn





Tuffing!


Vandring i Svartedalens friluftsområde.



Lukas gömmer sig bland löven.


Näcken? :-) Vid Lars Björkas skär i Vasa skärgård


Mina underbara....Ute vid Arken på Replot

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så härliga bilder!! Börjar längta till sommaren! :) Vi borde också gå igenom bilder och spara, men på något märkligt vis finns det alltid något annat som måste göras först. ;)

2009-03-10 @ 13:12:17
URL: http://sofiehelena.blogg.se/
Postat av: Kika

Sofie - ja, usch, jag avskyr tråkiga "måsten", men bra att datorn håller på lägger av så e man tvungen att göra något åt det! :-)

2009-03-10 @ 13:30:26
URL: http://carinamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0