Söndag

Jag har varit så lat...Men får väl ta och skriva några rader så att någon orkar kika in till oss. Vi har farmor och farfar på besök, till Lukas' stora glädje! :-) Vi har inte gjort så mycket, i fredags var jag tillsammans med Elin, Ailen och hennes syster Lise och barnen Samuel och Mattias på Baby- och Barnmässan. Ganska trevligt, även om det naturligtvis är ett enda stort reklamjippo. Köpte en liten overall till Esther och så blev det lite gratisprover av blöjor och diverse. Hade tänkt köpa en bärsele men då jag inte fick den rabatt jag ville så bestämde jag mig för att söka på nätet, och den är billigare där, så nu känner jag mig nöjd...:-)

Vi är lite förkylda här och i fredags hade Lukas lite feber. Men nu verkar det vara full fart i honom. Däremot har han slemmig hosta och det har jag också. Igår var vi på stan och gick på bokrea och investerade i nya löpskor till Martin, samt ett par "kalsonger" att springa i. :-) Så nu förväntar jag mig kanontider i Göteborgsvarvet, för det var inget billigt kalas...

Ikväll åker fammo och faffa, men innan dess ska vi hinna till kyrkan, Kvillebäcken. Lukas har börjat söndagsskolan och tycker det är roligt och intressant. Idag ska jag sitta med honom. Vi vill inte lämna honom ensam eftersom han trots allt är liten ännu och kan börja störa undervisningen. Och nästa lördag ska jag och gäng underbara väninnor på en barnfri shoppingtur till Ullared. Då är jag i v. 35, så få se hur mycket jag orkar. Innan dess ska jag till MVC på fredag. Blir intressant för jag tror gumman har satt i säte igen....Hoppas verkligen hon tänker vända sig!
 


Vårtecken från förra våren. Längtar tills vi ser sådana dyka nu också!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Å vilken härlig bild! Hjälp vad tiden går fort, det är inte länge nu tills lilla Esther kommer! :)

2009-03-01 @ 21:14:58
Postat av: Kika

Nää, nu kommer hon snart...Hoppas jag! :-) Jag längtar verkligen, trots att jag måste säga att jag mår toppen. Mycket bättre än jag kommer ihåg från graviditeten med Lukas.

2009-03-02 @ 08:58:02
URL: http://carinamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0