Nya färdígheter!

Trodde jag skulle få ha en liten baby lite längre ännu förra gången, hon var ju rätt sen med att vända sig från mage till rygg t.ex., våran lilla Esther, men hon tar igen det med råge nu i stället. Så här hittade jag henne idag när jag höll på julstädade och hade dammsugaren framme:



Det låter så ljuvligt mysigt när man hör klappet av små, små händer mot golvet och vet att hon kryper efter mig från rum till rum. Än tar det ganska lång tid för henne, för hon sätter sig och vilar med jämna mellanrum...:-)

Två gullungar i en låda!



coola Esther, kryper ofta omkring med någon lämplig sak i munnen. :-)



Alltså....jag vet inte vem....



...som lär sonen i huset en massa dumheter! :-)



Kan ni förstå att han ringer pappa 3 ggr/dag för att fråga när han slutar på jobbet??! Borde det inte vara lika roligt att vara hemma med mamma?? :-) Han är i allafall världens bästa pappa! ♥



Esther har backat in och parkerat! :-)


Kommentarer
Postat av: Ia

VA härliga barn =) Ska bli så roligt att träffa dem i verkligheten ;) Saknar er

2009-11-25 @ 18:00:55
Postat av: Ia

Va härliga barn, ska bli så roligt att träffa dem i verkligheten ;) saknar er.

2009-11-25 @ 18:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0