bild uppdatering...

Tänkte skriva mindre denna gång och istället satsa på bildmängd. Nu när jag äntligen fått tömt kameran...:-) Esther äter nu fast mat och sedan några dagar tillbaka förtjust i det hon får. Hon skulle äta mera än vad jag vågar ge henne just nu. Annars mår vi bra. Måste dock skriva en rolig historia a´la Lukas. Häromdagen busade han i vardagsrummet och lyckades få ner en av mina blommor i golvet. Storgråtande kommer han och berättar detta och undrar samtidigt: "mamma - älskar du mig ändå??". :-)

Lukas med sin högt älskade lillasyster! Kärleken är ömsesidig. :-)
 

Lillsessan


Spindeln i nätet! En härlig höstdag i lekparken. Lukas har sina nya MeandI kläder. :-)




Sessan är för det mesta i detta läge...


Sessan dricker själv....


...och smakar morotspuré.


Finn ETT (1) fel...:-)


någon som filosoferar i badrummet och liknar således sina morbröder...:-)

En LJUVLIG unge!!! Älskar så mycket så det inte finns ord!! *puss* 


Kommentarer
Postat av: Stina

Så otroligt sköna ungar! Hur hamnade Lukas där uppe? Han klättrade väl inte själv?!

2009-09-24 @ 20:04:14
Postat av: Marika

Härliga ungar ni har! :)

2009-09-26 @ 08:29:00
URL: http://kirasmatte.webblogg.se/
Postat av: Kika

Tack Marika! Tycker vi också...:-)

2009-09-26 @ 11:05:48
Postat av: Ia

Vilka fina bilder =) Saknar er

2009-09-28 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0